باکس شکلات سورپرایزی

باکس شکلات کادویی سورپرایزی برای ولنتاین هدیه جذاب و ارزان قیمت

باکس شکلات سورپرایزی

باکس شکلات کادویی سورپرایزی برای ولنتاین هدیه جذاب و ارزان قیمت بسیار شیک در عین حال هیجان انگیز برای کسی است که دوستش دارید . احتمالا برای شما پیش اماده که در هنگام انتخاب باکس هدیه دچار سردگمی شده باشید که چه چیزی مناسب است ما در سایت پک چین انواع باکس شکلات هدیه را به شما پیشنهاد میدهیم که سوپرایز مناسبی خواهد بود. باکس هدیه شامل کادو اصلی ، گل ، انواع شکلات و کوکی و عروسک های تزئینی است که ظاهر متفاوت باکس هدیه در وبسایت پک چین باعث شده جذابیت و تنوع اقلام باکس بیشتر شود.

 

 

 

چرا جعبه کادویی را پیشنهاد دهیم ؟

باکس هدیه یا همان جعبه کادویی ، جعبه ای است که میتوانید با قراردادن هدیه اصلی و سایر اقلام سوپرایز ویژه ای برای تولد ، ولنتاین ، سالگرد ازدواج و .. داشته باشید مزیت باکس شکلات :

1 قرار دادن هدیه که علاوه بر زیبایی نشانه احترام و توجه به فرد مقابل است .

2 می توانید انواع شکلات ، کوکی ، عروسک تزئینی ، پاپیون و … را در ان قرار دهید .

3 جعبه های کادویی در انواع رنگ و شکل ظاهری در وبسایت پک چین موجود است که متناسب با هر مناسبت می توانید ان را انتخاب کنید .

4 اگر هدیه شما ارزش زیادی ندار با قرار دادن در باکس شیک و اقلام دیگر میتوانید ارزش ان را بالا ببرید .

5 می توانید باکس شکلات را با گل تزئین کنید .

انواع با کس شکلات و جعبه کادویی :

بیشتر افراد تصور می کنند که جعبه کادویی برای خانم ها است ولی برای هدیه دادن به اقایان هم جعبه کادویی موجود است در ادامه با انواع جعبه کادویی اشنا میشویم :

باکس هدیه ولنتاین

ین باکس برای هدیه دادن در روز ولنتاین طراحی شده، تم رنگی آن قرمز، مشکی و سفید است، و محتویات داخل آن معمولاً شامل گل، عروسک، انواع شکلات دست ساز، دراژه‌های رنگی، آب نبات و مارشمالو است. هدیه اصلی داخل باکس بستگی به سلیقه و خلاقیت شما دارد، ولی زیورآلات، عطر و ادکلن، کیف پول، لاک‌های رنگی یا ساعت برای هدیه ولنتاین متداول هستند.

باکس گل طبیعی

این باکس‌ها معمولاً از جنس پلکسی گلس یا طلق شفاف یا باکس‌های مخملی و چرم هستند، که داخل آنها با گل‌های رز جاودان، رزهای رنگین کمانی یا گل‌های گران قیمتی مانند ارکیده، ژیپسوفیلا و پپئونی تزئین می‌شود. بعضی از باکس هدیه‌های گل آرائی شده، دارای یک بخش کوچک برای مخفی کردن هدیه‌هایی مانند طلا و ساعت هستند.

جعبه کادویی مردانه

باکس هدیه آقایان در رنگ‌های تیره و کلاسیک، با ظاهری شیک و ساده طراحی می‌شوند. برعکس سایر جعبه‌ها، این مدل‌ها زرق و برق کمتری دارند، ولی استفاده از روبان‌های نقره‌ای، طلائی یا آبی یخی ظاهری فوق العاده لوکس و جذاب به آنها بخشیده می‌بخشد. محتویات داخل این باکس‌ها می‌تواند شامل شکلات تلخ، قهوه طبیعی، آجیل و شکلات دست ساز باشد، ولی انتخاب هدیه اصلی را دیگر به شما واگذار می‌کنیم.

باکس هدیه بله برون و نامزدی

این باکس‌ها از جنس پلکسی شفاف هستند. دیزاین آنها در تم رنگی سفید، نباتی یا طلایی است. محتویات داخل آنها معمولاً شامل کله قند، قرآن، چادر، روسری، کفش، کیف، دفتر نامزدی، گل طبیعی و حلقه نامزدی است، ولی همه این موارد با توجه به سلیقه طرفین می‌تواند تغییر کند.

باکس هدیه یلدا

باکس یلدا، شباهت زیادی به باکس ولنتاین دارد، با این تفاوت که باید اقلام مربوط به شب چله را هم در خود داشته باشد. مانند آجیل، میوه‌های خشک، شکلات‌های دست ساز و مهم‌تر از همه هدیه شب یلدا.

انواع شکلات مورد استفاده در باکس شکلات :

باکس شکلات قلبی :
کیت کت چانکی
اسنیکرز
ابنبات کوچک
شکلات طرح قلب
شیشه عشق همراه با اسمارتیز
باکس هدیه عشق :
شکلات تبلتی
شکلات مارس
قلب فلزی
قلب عروسکی
کیت کت تیوپی
کیت کت چاینی
شکلات تخم مرغی
باکس هدیه شکلات یلدا :
ابنبات توت فرنگی
هدیه ولنتاین
باکس هدیه یلدا
شکلات سفید
شکلات کیت کت
بطری عشق با اسمارتیز
شکلات مارس
شکلات دوبل نوتلا

باکس شکلات کادویی سورپرایزی برای ولنتاین هدیه جذاب و ارزان قیمت بسیار شیک در عین حال هیجان انگیز برای کسی است که دوستش دارید